Projekt leírása
A világhírű Giorgio Armani divattervező által 1975-ben Milánóban alapított luxusmárka, az Armani, különösen híres az új szövetek és az új anyagok használatáról és gyártásáról. A klímaváltozás elleni küzdelem érdekében az Armani összefogott az olasz Fiat autógyártóval, hogy piacra dobjanak egy új elektromos autót, amely festésére Airlite-ot használnak, hogy a karosszériája olyan textúrát kapjon, mintha Armani szövetét húzták volna rá. Ennek a kampánynak az eredményeként, az Armani egy zöld, környezetbarát és környezettudatos márkaimázst épített. Az Airlite átlátszó bevonatának használata egy autó karosszériáján 10 négyzetméternyi fának felel meg, amely továbbra is kiküszöböli az NOx, a VOC és más káros anyagokat a légkörben, csökkentve ezzel a levegő légszennyezését.
Egy fenntartható gazdaság elvein alapuló technológia
Az Airlite az első építészeti festék, amely fenntartható gazdaság elveinek megfelelően tervezett és készült. 2018-ban
megkapta a Cradle to Cradle* arany fokozatát, és 2019-ben a Green Seal (az USA vezető környezetbarát szabványa)
tanúsítványt. *A Cradle to Cradle Certified® a biztonságos, fenntartható és felelősségteljesen előállított termékek globális szabványa.