A K&H fenntarthatósági programjának vezetője csütörtöki sajtótájékoztatóján arról beszélt, hogy bár a cégek egy része eljutott azon felismerésig, hogy a fenntarthatóság milyen mérvadó szerepet foglal el a gazdasági élet alakulásában, a legtöbben azonban még mindig nem tesznek lépéseket. A tárgyalt hozzáállást megerősíti az a kutatás is, melyet közép- és nagyvállalatok körében a fenntarthatóságról végeztek el. A kutatás során a fenntarthatósági index alakulását vizsgálták árbevétel, régió, és ágazatok alapján. Az eredmények kimutatták, hogy a nagyobb cégek, melyek 4 milliárd feletti árbevétellel rendelkeznek, sokkal inkább foglalkoznak a témakörrel – indexük 48 lett –, míg a 300 millió és 1 milliárd közötti árbevétellel rendelkező cégek indexének értéke mindössze 36 pontos lett. Az ágazatok tekintetében jelentős eltérés nem rajzolódott ki, illetve az is világosan kiderült, hogy a fenntarthatósághoz való hozzáállás nem múlik azon sem, hogy regionálisan hol helyezkednek el a vállalatok. Karbon-kibocsátást mindössze a cégek 6%-a mér, és csupán 2%-uknak vannak konkrét tervei a karbonsemlegesség elérésével kapcsolatban.
(forrás: K&H: a cégeknek fontos a fenntarthatóság, de keveset tesznek érte | Trade magazin)
A NUXON által forgalmazott Airlite festéktechnológia küldetése, hogy a vezető termékké váljon a jóllétért folytatott küzdelemben. A stratégiai célkitűzés kettős: az Airlite lehetőséget jelent a B2B piac számára, valamint életstílus-választást a végfelhasználók számára. Egyrészt segítünk a vállalatoknak és partnereinknek a fenntarthatósági célok elérésében, dolgozunk a márka értékén és növeljük a piaci tudatosságot. Másrészt elkísérjük az építőipari ágazatot a tudatosabb döntésekhez, megmutatjuk nekik a lehetőséget, hogy olyan egészséges terméket válasszanak, amely javítja az általuk épített terek minőségét.
További információkért kattintson IDE.